zondag 28 maart 2010

#23 evaluatie

■ wat waren je favoriete Dingen die je onderweg hebt leren kennen en gebruiken?
Yahoo Pipes, Flickr, Last.fm en het bloggen zelf vond ik toch ook wel leuk.
■ wat heeft dit leerprogramma “gedaan” met jou en met de organisatie waar je werkt?
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Het heeft me voor een aantal zaken wel enthousiast gemaakt. Zie antwoord hierboven. En het is ook goed om kennis te maken met nieuwe ontwikkelingen en technologieën zonder dat je daar nou zelf meteen gebruik van gaat maken.
■ waren er dingen die je verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma?
Yahoo Pipes en Last.fm
■ wat kan er gedaan worden om 23 Dingen te verbeteren?
De links naar de informatie werkten niet altijd meer. Het ding waarin je foto's moet bewerken kan er naar mijn smaak wel uit.
■ En vul aan: “23 Dingen was voor mij …”
Een leuke kennismaking met web 2.0.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten