zaterdag 13 maart 2010

# 13 Google docs

Google docs rocks! Ik gebruik het al enkele jaren. Het grote voordeel is dat je het vanaf elke computer met een internet aansluiting kunt benaderen. Aan het automatische versiebeheer heb ik in het verleden ook al veel plezier gehad. De mogelijkheden van de tekstverwerker en de spreadsheet zijn wat mij betreft ruim voldoende.

Ook het delen en met meedere mensen werken aan hetzelfde document is handig. Zie het 23 dingen voortgangsdocument. Google docs heeft ook een pdf-viewer. Ik heb eens een oude russische handleiding van een Kiev camera op het net gevonden, en deze nu voor de liefhebbers gedeeld.

Als ik nu een bedrijf zou starten, dan zou ik alleen maar on-line kantoortoepassingen willen gebruiken. Je mail en je agenda's heb je dan natuurlijk ook on-line. Alles altijd en overal beschikbaar en het geeft ruimte in je ICT budget.

1 opmerking:

  1. Hiep, een toepassing waar je blij van wordt! Maar je hebt gelijk, google docs is erg handig om overal je documenten te kunnen benaderen en om samen aan een document te werken.
    Groet, Thea

    BeantwoordenVerwijderen